Een opening of lancering van een pand of product is een reden op zich voor een evenement. Een mijlpaal is een mooie moment om stil te staan bij hetgeen je hebt bereikt. Hierdoor creëer je betrokkenheid en kun je samen uitkijken naar de volgende mijlpaal.
Tevreden klanten zijn goed, maar ambassadeurs zijn beter. Mond-tot-mond reclame is nog steeds het beste reclamemiddel. Jouw klanten praten met toekomstige klanten over hun tevredenheid over jouw product of dienst. Daarnaast is een klantevent een mooie aangelegeneheid om (toekomstige) ambassadeurs met elkaar kennis te laten maken. Ze maken verbinding, delen ambities en bouwen aan gezonde relaties.
Het is mogelijk om de organisatie van jouw evenement deels aan Message Communicatie over te laten. Ik help je graag met het voorbereiden van jouw evenement. Een draaiboek is echt een musthave. Soms ben je met zoveel dingen tegelijkertijd bezig dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Het is voor iedereen handig om een draaiboek te hebben en zo het overzicht te bewaren. Dan hoef je op de dag van het evenement nog maar één ding te doen: genieten!